همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

پمپ کارواش صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


اگر دقت کرده باشید فشار آبی که برای شست و شوی ماشین ها، ابزار و قطعات در خودروهای صنعتی استفاده می شود زیاد است شاید این سوال در ذهن شما باشد که این خودروها روزانه چقدر آب مصرف می کنند یا چگونه می توانید آن را از این مقدار آب صرفه جویی کنید. در واقع با وجود مشکل کم آبی اقداماتی برای رفع این مشکل انجام شده است ماشین لباسشویی صنعتی واقعا راه حل خوبی است که با مصرف آب کمتر برای شستشوی ماشین استفاده می شود استفاده از این تجهیزات صنعتی به عنوان تجهیزات اصلی، یک کارکرد مهم و ارزش مفید برای کارواش صنعتی است در معرفی پمپ کامیون صنعتی با ما در معرفی همه کاره بودن این دستگاه همراه باشید.

پمپ کارواش

در ارائه این پمپ صنعتی که با نام واتر جت نیز شناخته می شود، می توان گفت دستگاهی است که انرژی مکانیکی یک موتور الکتریکی را به آب داخل دستگاه منتقل می کند تا آلودگی های سطحی آب فشار قوی را از بین ببرد. . طراحی بهینه این پمپ باعث شده تا انرژی مکانیکی ورودی به آب مستقیماً به محل مورد نظر منتقل شود. بدین ترتیب موتور الکتریکی به پمپ کارواش متصل می شود و در حین چرخش پیستون ها در سیلندر دستگاه، آب تحت فشار زیاد تزریق می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این پمپ صرفه جویی در مصرف آب، انرژی و زمان می باشد.
https://abzartrade.com/news/what-is-an-industrial-car-wash-pump-and-what-is-its-use/استفاده از پمپ کارواش

کارایی این دستگاه با عملکرد آن مشخص می شود. پمپ های صنعتی برای شستشو و نظافت انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند که تمیز نگه داشتن آنها نقش مهمی در افزایش کارایی تجهیزات دارد. با استفاده از این پمپ می توانید حتی مکان های صعب العبور را بدون آسیب رساندن به تجهیزات تمیز کنید. عموماً از این نوع پمپ کارواش برای شستشوی انواع خودرو، شستشوی نمای ساختمان، شستشوی ماشین آلات صنعتی، شستشوی کف کارخانه ها، کارگاه ها و استخرها، نظافت سطل زباله، رسوب زدایی، زدودن اکسیدهای قطعات فلزی استفاده می شود. و غیره. در بیشتر موارد، استفاده از این ابزارها، استفاده از مواد شوینده را برای شما غیر ضروری می کند. زیرا فشار بالای آب به راحتی هر نوع آلودگی را از سطوح مختلف پاک می کند.

انواع پمپ های ماشین شوی صنعتی

این نوع پمپ ها بر اساس عوامل متعددی طبقه بندی می شوند. بنابراین خرید نوع مناسب کمی دشوار است. در طبقه‌بندی انواع پمپ‌های کارواش صنعتی، این دستگاه‌ها را می‌توان بر اساس فشار آب و حجم آب، نوع استفاده یا نوع کاربری، نحوه کارکرد، نوع پمپ و اجزای سازنده، برند سازنده و سایر عوامل طبقه‌بندی کرد. انواع پمپ های کارواش صنعتی با موتور برق سه فاز کار می کنند و برای نصب و راه اندازی آن باید از تابلو برق استفاده شود. عملکرد این پمپ ها تقریباً یکسان است.

پمپ های آب صنعتی عملکردی مشابه پیستون ها و سیلندرهای خودرو دارند و حداکثر فشار را با حداقل دبی تامین می کنند. البته نوع استفاده از این پمپ ها بر اساس فشار آب و حجم آب تعیین می شود و به همین دلیل انواع مختلفی از این محصول را خواهید یافت. مثال: در صورت نیاز به دبی بالا برای پمپ، باید پمپ 30 لیتری و بیشتر را انتخاب کنید.

قیمت خرید پمپ کارواش

یکی از عوامل مهم در ارزیابی انواع پمپ کارواش قیمت خرید آنها می باشد. عواملی مانند: نوع پمپ، فشار و حجم آب، برند سازنده، جنس قطعات و عواملی مانند موارد ذکر شده در پاراگراف قبل بر قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد. برای انتخاب درست در خرید این دستگاه و استفاده بهینه از آن، باید شناخت کاملی از این نوع محصولات صنعتی داشته باشید. در میان برندهای مطرح در تولید پمپ کارواش صنعتی، پمپ های برتولیتی ایتالیا می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

پمپ های برتولیتی در انواع فولادی و برنجی و در انواع کوپلینگ مستقیم و شاسی تولید و عرضه می شوند. پمپ باز در سری های مختلف تولید می شود. ممکن است قیمت بالاتر از قیمت پمپ کارواش برندهای مختلف باشد. اما خرید آن قطعا یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شماست.

نکته: به طور کلی بهتر است برای خرید این نوع تجهیزات صنعتی، پمپی با سیستم آب بندی را علاوه بر ویژگی های معمول طراحی و عملکرد عالی انتخاب کنید. در این نوع پمپ آب با کوچکترین بدنه پمپ پمپ شده و به سطح مورد نظر منتقل می شود. مجموعه های مختلفی از پمپ های برتولینی وجود دارند که این ویژگی را دارند، بنابراین عمر بیشتری دارند. با توجه به عدم تخصص شما در انتخاب بهترین ماشین لباسشویی، بهتر است مرجع خریدی را انتخاب کنید که بهترین برند ماشین لباسشویی را با قیمت مناسب ارائه دهد و در هنگام خرید خدمات مشاوره ای ارائه دهد.

این مورد نیست

در این مقاله به پمپ کارواش صنعتی پرداخته ایم و کاربردها و مزایای آن را بررسی کرده ایم. استفاده از این نوع پمپ آب برای شستشوی انواع خودروها، تجهیزات صنعتی و سایر کاربردها ضروری است. با توجه به لزوم استفاده از این نوع پمپ ها و انتخاب صحیح آنها به منظور افزایش راندمان دستگاه، در انتخاب مدل پمپ و نوع عملکرد آن باید در انتخاب بهترین برندها دقت شود. انتخاب یک نقطه خرید مطمئن و تخصصی می تواند به این امر کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد