همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

آشنایی با ویژگی ها و کاربردهای پمپ کارواش برتولینی


پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین برندهای پمپ کارواش می باشد. برند برتولینی از سال 1918 در ایتالیا در زمینه تولید تجهیزات کشاورزی فعالیت خود را آغاز کرد. دوش ماشین های تولید شده توسط برند برتولینی از نظر مدل و طراحی متفاوت هستند. در واقع شرکت برتولینی همواره سعی در طراحی و تولید محصولات جدید و باکیفیت دارد.

برند برتولینی سابقه طولانی در تولید پمپ کارواش دارد. شرکت برتولینی از شهرت بالایی در بازارهای بین المللی برخوردار بوده و با تمرکز بالا بر روی محصولات خود قادر است انواع پمپ کارواش های بزرگ و کوچک را در بازار عرضه کند.

مزایا و ویژگی های پمپ برتولینی

در انتخاب و خرید پمپ کارواش برتولینی باید به این نکته اشاره کرد که برتولینی اولین برندی بود که سعی کرد مشکلات مرتبط با پمپ کارواش مانند قیمت بالا، صدای زیاد و وزن زیاد را برطرف کند.

پمپ های برتولینی دارای فشار بالایی هستند، بنابراین برای تمیز کردن خودروها، قطعات صنعتی و غیره به مدتی زمان نیاز دارند. بنابراین استفاده از فشار بالا باعث افزایش سرعت شستشو و کاهش هزینه ها می شود. فشار بیشتر پمپ نیز به کاهش مصرف آب کمک می کند.

در ضمن ساختار پمپ برتولینی به گونه ای است که تمامی قطعات آن با یکدیگر سازگاری دارند. این هماهنگی باعث می شود پمپ به خوبی کار کند و قطعات کمتر فرسوده شوند. همچنین این ویژگی باعث استفاده بهینه از سوخت، کاهش تعمیرات و تعویض قطعات می شود.

ماشین لباسشویی برتولینی در بازار بین المللی و همچنین بازار ایران شناخته شده است و شرکت های زیادی دارد. بنابراین در صورت نیاز به سرویس یا تعمیر قطعات، دسترسی به تعمیرکاران این برند پمپ کارواش بسیار آسان است.

انواع پمپ کارواش برتولینی

انواع پمپ های کارواش برتولینی بر اساس نوع کارکرد، کوپلینگ، سطح فشار و مدل تقسیم بندی می شوند. پمپ های برتولینی از نظر عملکرد دارای انواع پیستونی و دیافراگمی می باشند. از نظر نوع کوپلینگ، این نوع پمپ کارواش دارای دو نوع پمپ کوپلینگ مستقیم و پمپ کوپلینگ شاسی می باشد. شرکت برتولینی در تولید پمپ های کارواش خود از فناوری های پیشرفته و استانداردهای بین المللی استفاده می کند.

پمپ کارواش پیستونی مفیدتر از نوع دیافراگمی است. پمپ پیستونی برتولینی در سری های مختلف تولید و عرضه می شود. از انواع مدل پمپ های پیستونی می توان سری های CA، RA، VM، TM و ... را مشخص کرد. شرکت برتولینی هر ساله سری جدیدی از پمپ های پیستونی را تولید و عرضه می کند. هر سری از این محصول با قابلیت ها و کیفیت بیشتری ارائه می شود.

انواع پمپ کارواش برتولینی را نیز می توان بر اساس فشار تقسیم کرد. پمپ های برتولینی 110 بار، 200 بار، 300 بار، 400 بار و غیره پمپ های کارواش انواع مختلفی دارند که هر کدام از نظر کاربرد با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع هر کاربرد به فشار خاصی نیاز دارد و با افزایش فشار پمپ، دامنه آن افزایش می یابد.

کاربرد پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش برتولینی قابل استفاده در انواع صنایع از جمله صنایع شیمیایی، غذایی، سرامیک و سنگبری، صنایع گاز و ... می باشد. در ضمن این پمپ کارواش به عنوان بهترین نوع برای انواع تاسیسات خانگی و صنعتی شناخته می شود. ماشین شویی.

پمپ های برتولینی از بهترین محصولات برای شستشوی قطعات مختلف صنعتی به شمار می روند. از این پمپ کارواش می توان برای زدودن گرد و غبار تجهیزات و قطعات صنعتی استفاده کرد. یکی دیگر از کاربردهای مهم این نوع پمپ شستشوی صورت می باشد. شستن ساختمان های بلند نیاز به یک سیستم قدرتمند دارد. این پمپ می تواند در مدت زمان کوتاهی با فشار بالا و هزینه بسیار کم انواع ساختمان ها را تمیز و گردگیری کند.

پمپ برتولینی را می توان در صنعت کشاورزی برای سمپاشی و سیستم انتقال آب استفاده کرد. عملیات اسپری با سرعت بالا و به راحتی به کمک این پمپ انجام می شود. این پمپ زمان آبیاری را نیز کاهش می دهد.
 https://havasjam.ir/features-of-a-powerful-and-practical-car-wash-pump/اجزای پمپ

پمپ کارواش برتولینی از قطعات و اجزای مختلفی ساخته شده است که هر کدام وظیفه خاصی در عملکرد پمپ دارند. این قطعات شامل یک میله مسیر فولادی، یک محور فولادی یکپارچه، یک پیستون سرامیکی با راندمان بالا، بلبرینگ های با کیفیت و یک شیر یک طرفه برنجی است که می تواند فشار بالا را تحمل کند.

پیستون های داخلی و قسمت های اصلی پمپ های برتولینی از موادی مانند فولاد ضد زنگ، برنز و آلیاژهای ضد خوردگی ساخته شده اند. در واقع یکی از معایب سایر برندهای پمپ کارواش، فرسودگی زیاد قطعات آنها به دلیل استفاده از آلیاژهای بی کیفیت فلزی است، زیرا در اثر انتقال آب و یا ایجاد فشار بالای آب مشکلاتی به وجود می آید. در پمپ کارواش برای قطعات پرکاربرد.. به دلیل استفاده از آلیاژهای مرغوب در پمپ های برتولینی، نیازی به تعمیر یا تعویض قطعات طولانی مدت پس از استفاده نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد