همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

اهمیت شبکه های اجمتاعی در رشد کسب‌و‌کارها

در عصر حاضر پلتفرم های شبکه های اجتماعی مانند ایتا به محیطی مناسب برای فعالیت اقتصادی، تجاری و همچنین تبلیغات تبدیل شده اند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که  پیام رسان ایتا را برای کارهای روزانه خود انتخاب کرده اید، برای بالا کشیدن کانال خود لازم است به تبلیغات بخصوص تبلیغات پاپ آپ ایتا و نیز افزایش ممبر روی آورید که در ادامه  به جزئیات آن می پردازیم.

 

آیا شبکه های اجتماعی مهم اند؟

دوران حاضر را دوران شبکه های اجتماعی می دانند زیرا با گسترش اینترنت و گوشی های هوشمند، استفاده از شبکه های   اجتماعی به بخشی ناگسستنی از زندگی بسیار زیادی از افراد تبدیل شده است.
تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، ایکس، فیسبوک، تیک توک، لینکدین، یوتیوب، پینترست و... از محبوب ترین شبکه های به شمار می  روند. که در کشور ما نیز جزو پر طرفدارها هستند.
علاوه بر این شبکه های ایتا، بله، روبیکا، سروش و ایگپ از پرمخاطب  ترین شبکه های ایران هستند.
ایتا همچون تلگرام یک پیام رسان می باشد که میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند.
برای کار با پیام رسان ایتا به راحتی می توانید با نصب برنامه ایتا بر روی گوشی یا رایانه شخصی تان با شماره تلفن خود، عضو آن شوید.
به هر یک از اعضای ایتا یک ممبر ایتا گفته می شود.
آسان سازی ارتباط بین افراد از طریق ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری از طریق پیام رسان ایتا ممکن می شود.  همچنین تبادلات مالی، تبلیغات، ایجاد کانال و گروه و... از دیگر امکانات ایتا می باشد.
افرادی زیادی بسیاری از کارهای روزانه شان از قبیل تماس و ارتباط با دیگران و ارتباطات تجاری را از طریق این شبکه  اجتماعی انجام می دهند. تعدادی نیز با ایجاد کانال و گروه به  فعالیت های اقتصادی و مالی می پردازند و با تبلیغات در ایتا کسب کسب درآمد می کنند.

 

چگونه یک کانال ایجاد کنیم؟

به سادگی می توان در ایتا کانال و گروهی ساخت. برای این منظور بر روی نماد پایین صفحه  کلیک کنید، آیتم ایجاد کانال و یا گروه را انتخاب و نام و توضیحات را وارد کنید تا به سرعت کانال  ایجاد شود.
در صورت تمایل می توانید یک کانال در ایتا راه اندازی کنید. اگر شغل خانگی یا صنعتی دارید و به تولید یا فروش کالاها و خدماتی می پردازید و یا متخصص در کاری هستید، می توانید با راه  اندازی کانال فروشگاهی کالا و خدمات خود را عرضه کنید یا به سایرین مشاوره دهید.
اگر مهارت یا تجربه در زمینه های عمومی یا تخصصی دارید، می توانید با ایجاد یا راه اندازی کانال آموزشی، اطلاع رسانی یا مشاوره، مهارت و تجربه تان را در اختیار دیگران بگذارید و  سپس با جذب تبلیغات درآمد خود را افزایش دهید.
حال وقت آن است که تمرکز خود را روی تولید محتوا و جذب اعضا بگذارید. چرا که انتشار مطالب جذاب و مستمر در کانال بسیار مهم  است، پس بهتر است برای کانال خود در ایتا یک برنامه بلند مدت در کنار یک برنامه کوتاه مدت آماده کنید  و مطالب و محتوایتان را هر روز طبق  برنامه و در زمان مشخصی تهیه و منتشر کنید تا هر بار که بازدید کنندگان وارد کانال شما می شوند، پست های جذابی را مشاهده کنند.
این کار باعث جلوگیری از ریزش مخاطب می شود و بازدید کنندگان هم پست های کانال شما را برای دیگران ارسال خواهند کرد که باعث زیاد شدن ممبرهای کانال شما می شود

 

چرا لازم است تعداد ممبر کانال ایتا را افزایش دهید

روش های مختلفی برای افزایش عضو کانال در ایتا وجود دارد. یکی از روش هایی که برای افزایش تعداد اعضا به ذهن افراد می رسد، عضو فیک ایتاست، در صورتی که چنین عضوی وجود  ندارد.
یکی از روش هایی که شما می توانید اعضای کانال خود را افزایش دهید تبادل با کانال های دیگر است. که مجانی است و البته جذب زیادی ندارد. از روش های دیگر برای افزایش تعداد اعضای کانال می می توان از ممبر اجباری ایتا نام برد. که اعضا به صورت اجباری و بدون رضایت به کانال شما اضافه می شوند و بازدید کم و ریزش بالایی دارند اما در عین حال برخی از آنها تبدیل به دنبال کننده کانال می شوند.
ممبر اختیاری و تبلیغات نیز روش دیگری برای جذب ممبر می باشد. به این صورت که کاربران پس از مشاهده کانال با رضایت خود عضو کانال می شوند، بنابراین به طور کلی محتوای کانال را دنبال می کنند، و پست های کانال را با دیگران به اشتراک می گذارند. ممبرهای اختیاری عموما بازدید بالایی دارند.
روش های زیادی برای تبلیغات ایتا هست که یکی از بهترین و پر جذب ترین آنها تبلیغات پاپ آپ ایتا می باشد. در این شیوه منحصر به فرد پس از ارسال تبلیغات کانال به صورت آنلاین بر روی گوشی مشترک باز می شود و از او دباره تمایل  به عضویت سوال می شود و هر کاربر در صورتی که مایل بود عضو می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد