همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

مزایا و معایب کامپیوتر همه در یک


کامپیوتر همه کاره به دلیل قابل حمل بودن، عملکرد صفحه لمسی، مراحل راه اندازی آسان و اندازه کوچک، در بین کاربران سیستم بسیار محبوب است. به دلیل این مزایا، یک کامپیوتر همه کاره می تواند ارزش آن را داشته باشد، به خصوص اگر به صورت روزانه از آن استفاده نکنید. با این حال، اگر از دستگاه خود برای کار یا تجارت استفاده می کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که محدودیت هایی برای استفاده از رایانه همه کاره وجود دارد. در اینجا ما در مورد مزایا و معایب رایانه چند منظوره صحبت می کنیم.

مزایا و معایب کامپیوتر All in One

آی مک اولین کامپیوتر همه کاره ای بود که در سال 1998 معرفی شد و توسط اپل محبوب شد. این کامپیوتر اصلی AIO بود که تمام اجزای سیستم را با طراحی شیک و شیک در قلب خود داشت. این سیستم توانست کل فضای کاری و جدول را ذخیره کند و کاربر را قادر به شروع کند. چون فقط نیاز داشتم سیم برق و کانکتورش بیرون بیاد. iMac اصلی یک مانیتور CRT بسیار بزرگ و سنگین بود. کامپیوتر همه کاره از آن زمان تاکنون راه درازی را پیموده است.

این کامپیوتر برای کاربران تازه کار مناسب است.

کامپیوتر همه کاره اکنون طراحی فشرده و نازکی دارد و تمام اجزای سیستم در یک بدنه یا بهتر است بگوییم صفحه نمایش تعبیه شده اند. اگر به یک میز تمیز علاقه دارید، جفت کردن AIO با صفحه کلید و ماوس بی سیم به شما یک سبک زندگی تمیز، مرتب و بی سیم می دهد. کامپیوترهای همه کاره برای مبتدیان یک انتخاب عالی هستند.

راه اندازی همه کاره آسان است

فقط باید جعبه را باز کنید، دستگاه را پیدا کنید، آن را روشن کنید و دکمه پاور را فشار دهید تا شروع کنید. اینکه آیا سیستم عامل را بارگیری می کنید و به اینترنت وصل می شوید بستگی به نو یا استفاده شده بودن دستگاه دارد. پس از انجام همه این کارها، همه رایانه ها آماده استفاده هستند.

برخی از مدل ها دارای صفحه کلید و ماوس هستند

زمانی که کار زیادی برای انجام دادن ندارید، یک دستگاه All-in-one می تواند مقرون به صرفه تر از یک رایانه معمولی باشد. این رایانه ها اغلب به صفحه کلیدهای بی سیم مارک دار و موس های بی سیم مجهز هستند بنابراین شما یک کامپیوتر کامل خواهید داشت که فورا کار می کند یک مانیتور، ماوس و صفحه کلید باید جداگانه برای یک کامپیوتر استاندارد خریداری شود

کامپیوتر همه کاره قابل حمل است

بزرگترین مزیت همه کامپیوترها قابل حمل بودن است. اگر به دنبال یک دستگاه کوچک هستید، لپ تاپ معمولا بهترین انتخاب است. انتقال کامپیوترهای یک به یک آسانتر از کامپیوترهای معمولی است.

از دست دادن تمام کامپیوترها

این یک سیستم جانبی تر است

هرگز نمی توانید از رایانه AIO به عنوان دستگاه اصلی استفاده نکنید. مگر اینکه دستگاه حرفه ای داشته باشید. این کامپیوترها معمولاً بسیار گران هستند.

نسبت کم توان به هزینه

اگرچه به نظر می رسد طراحی کوچک و نازک یک کامپیوتر تک صفحه مزیت هایی دارد، اما این واقعیت را در نظر بگیرید که دستگاه قدرت پردازش کمتری دریافت می کند. وقتی تولیدکنندگان سعی می کنند همه چیز را در یک فضای کوچک قرار دهند تا در فضا صرفه جویی کنند، اغلب مجبور می شوند اجزای کلیدی را حذف کنند.

سیستم‌های همه کاره اغلب نازک‌تر هستند و قطعات سخت‌افزاری کمتری دارند و می‌توانند از پردازنده‌های موبایل برای صرفه‌جویی در فضا استفاده کنند. این بدان معناست که مانند یک سیستم معمولی از پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندی استفاده نمی کند. برای خرید آل این وان با کارشناسان ما در دیجی چه تماس بگیرید.

یک کامپیوتر همه کاره را نمی توان ارتقا داد

در هنگام خرید همیشه قابلیت ارتقاء تجهیزات را در نظر بگیرید. زیرا ممکن است لازم باشد برای مدتی آن را رها کنید.به طور کلی در یک کامپیوتر معمولی تا زمانی که مادربرد شما از آن پشتیبانی می کند، می توانید تمام اجزا را ارتقا دهید. اما در مورد کامپیوترهای همه کاره اینطور نیست.

گرم شدن بیش از حد

به دلیل طراحی باریک، کامپیوتر همه کاره در معرض خطر داغ شدن بیش از حد است. همه اجزا به خوبی بسته بندی شده اند و گرمای داخلی نمی تواند به راحتی از آن خارج شود. گرمای بیش از حد می تواند باعث شود دستگاه شما به طور غیرمنتظره ای خاموش شود و عملکرد آن به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

گران ترین کامپیوترها

قیمت سیستم های کامپیوتری مشابه مانند کامپیوترهای کوچک، کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ همیشه ارزان تر است. دلیل گران بودن کامپیوترهای AIO به دلیل قطعات سفارشی و طراحی آن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد