همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

30 نکته برای تبدیل شدن شما به بهترین بازیکن در PUBG Mobile


در این مقاله قصد داریم در مورد نصب بازی پابجی جدید صحبت کنیم که در صورت رعایت آنها می توانید تجربه بهتری در این بازی داشته باشید.


در مارس 2017، شرکت PUBG یکی از محبوب‌ترین بازی‌های نبرد رویال جهان، PlayerUnknown's Battlegrounds را به عنوان یک گزینه اولیه برای پلتفرم رایانه شخصی منتشر کرد. بازیکنان مقابل هم قرار گرفتند. با این استقبال خوب، استودیوی PUBG Corporation نیز دست به کار شد و تمام تلاش خود را برای رفع باگ ها و افزودن ویژگی های جالب جدید به کار گرفت.

به روز رسانی و اضافه شدن مداوم ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دسامبر 2017 اولین نسخه رسمی PUBG منتشر شد و در مراحل انتشار، بازی به سراغ کنسول های نسل هشتمی رفت. قانون اصلی PUBG این است که شما باید تنها فرد یا گروهی باشید که در یک گروه تا 100 نفر زنده می ماند. در ابتدای بازی هیچکس اسلحه خاصی ندارد و باید چیزهای زیادی را جمع آوری کنید.

موفقیت مداوم نسخه PC و کنسول PUBG، سازنده بازی را بر آن داشت تا نسخه ای ویژه برای گوشی های هوشمند طراحی کند. سرانجام بازی PUBG Mobile توسط Tencent در سال 2018 برای دستگاه های اندروید و آیفون (IOS) منتشر شد. برخلاف نسخه های PC و کنسول، PUBG Mobile به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و همین امر به تنهایی باعث محبوبیت این بازی شده است.

نکته جالب در مورد نسخه موبایل این است که PUBG Mobile شباهت زیادی به نسخه PC دارد و تقریباً از تمام نقشه ها و جزئیات در نسخه موبایل استفاده شده است. همچنین PUBG Mobile دارای یک سری حالت های مختلف بازی است که در نوع خود لذت بخش هستند. اگر تجربه کار با PUBG Mobile را داشته باشید، می دانید که برنده شدن در این بازی آسان نیست و بدون یک سری استراتژی و دقت، هیچ نتیجه ای نخواهید گرفت!

در این مقاله به 30 مورد بسیار مهم می پردازیم که به شما کمک می کند تا بازی خود را در هر رقابتی بهتر کنید. برخی از این نکات ممکن است پیش پا افتاده و بی اهمیت به نظر برسند، اما می توانند بسیار مفید باشند و نقش مهمی در موفقیت شما داشته باشند. برای مشاهده کامل این نکات با زومجی همراه باشید.

1. لباس مناسب برای هر کارت انتخاب کنید.

در شماره اول به اولین اتفاقی که می تواند قبل از بازی بیفتد ادامه می دهیم. نکته بسیار مهمی که برای آن پولی پرداخت نمی شود، لباس هایی است که می توانیم قبل از بازی سفارشی سازی کنیم. در PUBG Mobile می‌توانیم شخصیت خود را برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای و پاداش‌هایی که در طول بازی به ما می‌دهد، سفارشی کنیم. یکی از این لباس های متفاوت و زیبا ظاهر شما را به کلی تغییر می دهد. البته باید از این لباس ها در نقشه و چیزهای مختلف استفاده کنید. در واقع، اگرچه لباس می‌تواند باعث ایجاد علاقه شود، اما می‌تواند به طور کامل به شما آسیب برساند. بسته به نقشه بازی، باید لباس هایی را انتخاب کنید که با شکل و رنگ نقشه مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر در نقشه ویکندی کت و شلوار کامل بپوشید، به دلیل سطح سفید نقشه، به راحتی توسط بازیکنان حریف شناسایی خواهید شد، یا در مثالی دیگر، - از رنگ های تیره و قهوه ای در نقشه Miramar استفاده کنید. لباس ها این تضاد به ویژه در لباس های استتار منحصر به فرد و پشتیبانی هوایی هر نقشه مشهود است. برای جابه‌جایی سریع بین لباس‌هایتان، می‌توانید چندین لباس را به‌طور پیش‌فرض آماده کنید و قبل از شروع بازی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

2. با درک هر نقشه بهترین مکان را برای فرود انتخاب کنید

پس از اتمام شمارش معکوس برای هر بازی، در یک هواپیما قرار می گیرید و باید مکان مناسبی را برای فرود انتخاب کنید. اکنون باید مکان مناسبی برای شروع مسابقه با توجه به سبک بازی خود داشته باشید. بازی PUBG در حال حاضر شامل 5 نقشه در اندازه های مختلف است و هر کدام از این نقشه ها مکان هایی با شرایط متفاوت دارند. به عنوان مثال نقشه Sanhok منطقه ای به نام Paradise دارد که بازیکنان زیادی به دلیل آیتم های مختلف به آنجا می روند، اما برخلاف منطقه Docks، مکان ساکت تری برای شروع بازی است. اگر مبتدی هستید، بهتر است مکان های ساکت تری را انتخاب کنید زیرا به شما این امکان را می دهد که در مکان های شلوغ چیزهای بهتری را که با شرایط شما سازگار است جمع آوری کنید. نکته مهم دیگر شناخت مکان های مختلف با چیزهای خوب هنگام فرود است. در واقع، اگر می خواهید نوار خود را از همان ابتدای بازی با چیزهای خوب بارگیری کنید، بهتر است اسلات ها را به خوبی بشناسید. به عنوان مثال، در همان نقشه Sanhok در منطقه Paradise، می توانید بهترین لوت خود را دریافت کنید و تقریباً تا پایان بازی به آیتم دیگری نیاز نداشته باشید. البته فراموش نکنید که هر منطقه ای که آیتم های خوبی داشته باشد به دلیل هجوم بازیکنان دیگر، بازی را سخت می کند.

3. بهترین اقلام را انتخاب کنید

پس از انتخاب مکان مناسب برای شروع بازی بعد از دانلود بازی اندروید، اکنون باید آیتم ها و سلاح های بازی را جمع آوری کنید. هر سلاحی را که در ابتدا می بینید بردارید و سپس برای جلوگیری از مشکلات بازی به دنبال سلاح های دیگر بگردید. در طول بازی می توانید بین دو اسلحه اصلی و یک اسلحه کوچک یکی را انتخاب کنید. در واقع، سلاح های کمربندی بیشتر در مواقع اضطراری استفاده می شوند. به عنوان مثال، اگر یک تفنگ تک تیرانداز دارید و یک دشمن در کنار شما است. این سلاح دیگر کاربردی ندارد. بهتر است اسلحه را سریع انتخاب کنید. بهتر است یک سلاح سرد مانند Ak47 یا M416 و یک سلاح برد مانند Kar98 را انتخاب کنید تا در تمام موقعیت های بازی حضور داشته باشید. در کنار انتخاب اسلحه باید پیراهن و کلاه هم داشته باشید و اگر آن ها را در نیاورید کار را برای بازیکنان حریف بسیار آسان می کند. همچنین اقلام بهداشتی و انرژی از مهم ترین اقلام جمع آوری شده است و باید همیشه آنها را همراه خود داشته باشید. همه اینها علاوه بر جمع آوری نارنجک ها و نارنجک های دودزا است که نقش بسیار مهمی در بسیاری از رویدادها به خصوص در پایان هر رویداد ایفا می کند.


4. اسلحه خود را در طول بازی کاملا سفارشی کنید

نکته دیگری که در طول بازی باید به آن توجه کرد، سفارشی سازی یا تجهیزاتی است که می توان روی سلاح قرار داد. در واقع این نکته در هنگام عکاسی به شما کمک زیادی می کند. البته باید از تمامی این ابزارها آگاهی کامل داشته باشید و از هر کدام به درستی استفاده کنید. به عنوان مثال نقطه قرمز برای سلاح هایی مانند Kar98 مناسب نیست، اما می توان آن را روی آن قرار داد، بنابراین برای استفاده حداکثری از این سلاح ها باید یک اسکوپ روی سلاح های تک تیرانداز قرار دهید. یکی دیگر از قسمت هایی که باید روی همه سلاح ها استفاده شود قسمت صداگیر یا (سرکوب کننده) است که باعث می شود شما برای دشمنان جذابیت کمتری داشته باشید. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که هر سلاحی نمی تواند از تمام قطعات استفاده کند. در واقع، شما نمی‌توانید از اسکوپی مانند Scope X8 روی همه سلاح‌ها استفاده کنید، زیرا بخش خاصی از سلاح‌های تک تیرانداز است، در حالی که Scope X6 برای اکثر سلاح‌ها مناسب است اما ممکن است چندان مفید نباشد. به عنوان نکته پایانی در این قسمت، کمیاب بودن برخی آیتم ها مانند Scope X8 و Scope X6 و حتی سلاح هایی مانند Kar98 و M24 به دلیل قدرت این آیتم هاست.

5. همیشه به تیم خود نزدیک باشید

در PUBG Mobile علاوه بر اینکه می توانید به صورت انفرادی رقابت کنید، می توانید با دوستان خود در تیم های دو یا چهار نفره برنده شوید. بازی تیمی مخصوصا با دوستانتان بسیار جذاب و سرگرم کننده است اما برای بهبود بازی باید یک سری اصول را رعایت کنید. ابتدا تمام تلاش خود را بکنید تا به تیم خود نزدیک بمانید مگر اینکه در شرایط خاصی نیاز به دور شدن از آنها داشته باشید و این باید در اواخر بازی به شدت رعایت شود. البته این نزدیکی نباید مزاحم جمع آوری اقلام و کار همراهان باشد. در نبردها به یکدیگر کمک کنید و تمام بار مبارزه را بر دوش یک نفر قرار ندهید. یکی دیگر از دلایل نزدیک بودن به تیم زمانی است که هم تیمی شما زمین بخورد یا ضربه بخورد. در این شرایط اگر به او نزدیک هستید می توانید به او کمک کنید وگرنه باید با یک دوست کمتر بازی را ادامه دهید. به طور کلی در یک بازی تیمی آنلاین به خصوص در PUBG Mobile که در این مقاله به آن پرداختیم، همیشه باید قوانین یک تیم خوب را رعایت کنید.

6. مراقب ناحیه آبی باشید

اگر دشمنان بازی را فراموش کنیم، چیزی که بیشتر به شما آسیب می‌زند منطقه آبی است. گاهی در طول بازی آنقدر درگیر دشمنان و یا حتی جمع آوری چیزهای مختلف هستیم که منطقه آبی را که یکی از ارکان اصلی بازی بتل رویال است به کلی فراموش می کنیم. این ناحیه در واقع هر چند دقیقه کوچک می شود و شما نباید در آن باشید زیرا سلامتی شما شروع به تحلیل می کند. این منطقه هر بار که می روید قدرتمندتر می شود و اگر در پایان بازی در این منطقه باشید، خیلی سریع سلامتی شما تمام می شود. برای ایمن ماندن در این منطقه می توانید دو راه را دنبال کنید، یکی این که قبل از حرکت در این منطقه به یک مکان امن بروید و استراحت کنید. راه دوم، فنی تر و البته پیچیده تر، سفر همزمان و با فاصله کوتاه با منطقه آبی است. این یک کار مفید است زیرا می توانید بازیکنان حریف را بهتر ببینید و کسانی را که سعی در پاس دادن دارند هدف قرار دهید. البته فراموش نکنید که برای مواقع ضروری باید سلاح و وسایل بهداشتی مناسب داشته باشید.

7. از تماشای بازی های دیگران دست نکشید

البته کشته شدن توسط حریف در هر نقطه از بازی بسیار خسته کننده است و می خواهید به منوی اصلی برگردید یا بازی را به طور کامل ببندید، اما بهتر است این کار را نکنید. با تماشای نحوه بازی قاتل خود می توانید اشتباه خود را تشخیص دهید. البته قبل از دیدن نحوه بازی حریف، می توانید با انتخاب حالت مرگ، نحوه کشته شدن خود را نیز مشاهده کنید. این باعث می شود از نقاط ضعف خود آگاه شوید و آنها را تکرار نکنید. همچنین، با تماشای بازی دیگران، می‌توانید تکنیک‌هایی را که آن‌ها استفاده می‌کنند یاد بگیرید و آن‌ها را در بازی خود به کار ببرید. در آخر اینکه حالت مرگ Cam به صورت پیش فرض فعال نیست و باید به تنظیمات بازی رفته و گزینه مرگ Cam را در تب پیدا کرده و فعال کنید.

8. با حالت های مختلف بازی برای نبرد رویال آماده شوید

به غیر از مد 100 نفره بتل رویال، PUBG Mobile شامل بسیاری از مدهای جذاب دیگر است که می توانید برای آماده شدن برای بتل رویال اصلی از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، در حالت Team Deathmatch، بازیکنان در یک محیط کوچک به نبرد نزدیک می پردازند. این حالت برای کسانی که در مبارزات نزدیک مشکل دارند می تواند بسیار خوب و کاربردی باشد. همچنین در قسمت Sniper Mod شما در حالت Battle Royale قرار خواهید گرفت با این تفاوت که در میانه بازی فقط سلاح های تک تیرانداز وجود دارد و این مورد می تواند قسمت آموزشی خوبی برای کسانی باشد که با این سلاح ها مشکل دارند. بازی شامل بسیاری از مدهای دیگر است که هر کدام جذابیت و کارایی خاص خود را دارند اما با ورود به قسمت آموزش بازی (Training Mode) می توانید آموزش انواع سلاح ها و حتی وسایل نقلیه را آغاز کنید. تنها نقطه ضعف بخش حالت آموزش آنلاین بودن افراد است که می تواند بسیار آزاردهنده باشد زیرا برخی از افراد در این بخش مانع از آموزش شما می شوند، اما آموزش این بخش خالی از لطف نیست و می تواند مفید باشد.

9. هنگام بازی از هدفون استفاده کنید

داشتن هدفون مناسب برای بازی های ویدیویی بسیار مهم است و برای بازی های آنلاین اهمیت بیشتری دارد. هدفون از جهات مختلف نقش مهمی در گیم پلی PUBG Mobile ایفا می کند. اولین مورد، توانایی تشخیص صداهای مختلف مانند جهت آتش و صدای قدم های دشمن است. به عنوان مثال، هنگامی که در خانه ای پناه گرفته اید و بازیکن دشمن نیز در خانه است، می توانید بهترین تصمیم را در "جهت مسیرهای او" بگیرید. مرحله بعدی بازی تیمی است، برقراری ارتباط خوب با دوستانتان به شما کمک زیادی برای برنده شدن در بازی می کند. فراموش نکنید که نیازی به داشتن هدفون خاصی ندارید، حتی با هندزفری ساده هم می توانید این کار را انجام دهید، البته داشتن هدفون باکیفیت تجربه بهتری ایجاد می کند.

10. بهترین تنظیمات را برای عکس های خود انتخاب کنید

یکی از مهمترین جنبه های بازی آنلاین داشتن تنظیمات گرافیکی عالی است. در واقع، اگر تنظیمات گرافیکی مناسبی را در بازی خود اعمال نکنید، می تواند روی تجربه اصلی تأثیر بگذارد. حتی اگر گوشی با سخت افزار متوسط ​​داشته باشید، اگر تنظیمات گرافیکی بالایی در PUBG Mobile داشته باشید، قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. این مشکل با قرار گرفتن در صحنه های نبرد شلوغ بیشتر به چشم می آید و متوجه خواهید شد که بازی دارای مقدار مشخصی لگ است. شما باید تنظیمات بهینه را بسته به سخت افزار موبایل خود اعمال کنید. به لطف این بازی می توانید تنظیمات گرافیکی مختلفی را بسته به گوشی خود ایجاد کنید. البته به یاد داشته باشید که بهترین سخت افزار بهترین ظاهر را به شما می دهد، اما انتخاب بین کیفیت گرافیک و گیم پلی با شماست.

11. بهترین ابزار را برای خود انتخاب کنید

یکی از نکاتی که بسیاری از بازیکنان به آن توجه نمی کنند عدم تمرکز روی یک سری سلاح است. شما باید یکی از دسته های مختلف سلاح را به عنوان سلاح اصلی خود انتخاب کنید و در طول بازی از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، شما باید در طول بازی از یکی از سلاح های تک تیرانداز موجود یعنی AWM، M24 و Kar98 به عنوان یک سلاح برد استفاده کنید. شما باید دقیقا این کار را با سلاح های دیگر انجام دهید. در واقع این کار باعث تقویت و تمرکز روی یک اسلحه می شود و می توانید در طول بازی از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

12. فقط در شرایط خوب به زیر چشم ها نگاه کنید

یکی از قابلیت های PUBG Mobile که می توانید از طریق تنظیمات بازی فعال کنید حالت Peek و Fire است. این گزینه به شما کمک می کند وقتی در مقابل دیوار، ماشین یا صخره می ایستید، شخصیت خود را به پهلو کج کنید تا بتوانید دشمنان خود را از پشت ببینید و در صورت امکان به آنها شلیک کنید. البته این همیشه جواب نمی دهد و باید در شرایط ایده آل این کار را انجام دهید. به عنوان مثال، اگر این کار را پشت یک سنگ انجام دهید و کمان شما شلیک نکند، موقعیت خود را به طور موثر آشکار می کنید و موقعیت های فرار دشوار می شود. یکی دیگر از معایب این گزینه برای کسانی است که پینگ بالایی دارند. به عنوان مثال، زمانی که شما و حریف مکان یکدیگر را می دانید، اگر پنهان نگاه کنید، پینگ شما برای دیدن حریف دیر می شود و در واقع دچار مشکل خواهید شد. به هر حال برای فعال سازی Peek And Fire می توانید به قسمت تنظیمات رفته و در منوی اصلی گزینه Peek And Fire را فعال کنید سپس آیکون آن در صفحه اصلی بازی قرار می گیرد.

13. بوته ها مکان مناسبی برای پنهان شدن نیستند.

گاهی اوقات می خواهید در یکی از بوته های محیط بازی پنهان شوید تا از دید حریفان خود پنهان شوید. این یکی از رایج ترین اشتباهات بسیاری از بازیکنان است. یکی از دلایل خوب بد بودن این بازی، حریفان هستند، حتی شما با کاهش کیفیت گرافیکی بازی نمی توانید چیزی را از میان بوش ها ببینید و در واقع به یک هدف ایده آل برای حریفان تبدیل می شوید. در مورد سایر قسمت های بازی نیز همینطور است که با کاهش کیفیت گرافیک بازی، آن ها نیز از بین می روند.

14. از وسایل نقلیه به خوبی استفاده کنید

یکی از مهم ترین مواردی که در نقشه های بازی وجود دارد ماشین ها هستند که در بدترین حالت می توانید یکی از آنها را ببینید. خودروهای PUBG Mobile شامل خودروها و موتورهای مختلفی می شوند، اما نکته ای که در این مورد باید به آن توجه کنید، استفاده صحیح و منطقی از آن ها است. می توان گفت جدا از اینکه برای مواقع اضطراری بسیار مفید است، گاهی اوقات می تواند کاملاً برای شما خطرناک باشد. با کوچک شدن فضای امن بازی و تبدیل شدن به هدفی مناسب برای دشمنان، این ضعف در اواخر بازی بیشتر نمایان می شود. در واقع، شما باید از آنها کم، عاقلانه و کم استفاده کنید. اگر در بازی از ماشین استفاده می کنید بهتر است به یک سری نکات توجه کنید. اولاً اگر تیمی بازی می‌کنید، حتماً فردی با مهارت رانندگی خوب را در بازی انتخاب کنید، دوم اینکه حتی اگر ماشینی ندیدید، از حذف منابع دیزلی غافل نشوید زیرا بسیار زیاد خواهد بود. اگر ماشین بگیرید کمک می کند. در نهایت هنگام رانندگی هرگز وارد قلب دشمن نشوید زیرا با شلیک کم از سوی دشمن، خودروی شما آسیب می بیند و به زودی منفجر می شود.

15. همیشه کت و کلاه کامل بپوشید

یکی از نکاتی که بازیکنان حرفه ای به شدت به آن پایبند هستند استفاده منظم از جلیقه و کلاه کاملا سالم است. . این نکته مهم است زیرا بسیاری بر این باورند که یک جلیقه سطح 3 آسیب دیده می تواند محرک باشد، اما به یاد داشته باشید که هرگز به جلیقه و کلاه ایمنی آسیب دیده اعتماد نکنید. این در نبردهای اواخر بازی بسیار مفید است زیرا در صورت از دست دادن آنها پیدا کردن یکی از آنها بسیار دشوار خواهد بود و به راحتی می توانید بازی را از دست بدهید. نکته دیگری که در این بخش باید به آن توجه کنید استفاده از سوتین و روسری سطح 3 است که در کل 3 کلاه و جلیقه مختلف در بازی وجود دارد که ظاهراً سطح سوم قوی تر است و در غیر این صورت پیدا کردن آن دشوار است اما می توانید از طریق آن ها را تهیه کنید. قطره هوا و البته اگر خوش شانس باشید در یکی از ساختمان ها!

16. همیشه پس از ورود و خروج از خانه در را ببندید

تمام نقشه های بازی PUBG Mobile مملو از خانه ها و ساختمان های بزرگ و کوچک هستند که می توانند مکان خوبی برای جمع آوری اقلام یا پنهان شدن از دید دشمنان باشند. اما چیزی که باید به آن توجه کنید بستن درب خانه است. با این کار به نظر می رسد که اگر در خانه هستید و کسی در خانه نیست و دشمنان به سمت شما می آیند، می توانید با قرار دادن درست خود، دشمنان خود را شکست دهید. همچنین پس از خروج از خانه باید در را ببندید تا بازیکنان دشمن نیز دچار سردرگمی شوند. همچنین برای ورود با اسلحه به خانه هرگز در را نشکنید زیرا صدای شلیک گلوله شما باعث می شود که دشمنان محل شما را پیدا کنند و در شرایط سختی قرار بگیرید.

17. هرگز از رودخانه ها برای عبور از جایی استفاده نکنید

مناطق مختلف نقشه های PUBG Mobile دارای رودخانه ها و دریاچه هایی هستند که می توانید از آنها برای عبور از منطقه استفاده کنید، اما بهتر است اینطور نباشد. مواقعی وجود دارد که می خواهید از رودخانه یا دریاچه ای عبور کنید تا به منطقه دیگری برسید یا از دشمنان خود دور شوید، اما اگر اشتباه کنید، می تواند به یک هدف مناسب برای دشمنان شما تبدیل شود. هنگامی که در تیررس دشمن قرار می گیرید، اولین حرکت شما حرکت در زیر آب است، اما این نیز خیلی خوب کار نمی کند. در نتیجه اقدامات لازم را برای عبور از رودخانه یا دریاچه تنها زمانی انجام دهید که گزینه دیگری ندارید.

18. استفاده از Air Drop را فراموش نکنید

پس از مدتی که زمان بازی تمام می شود، جعبه های حاوی تجهیزات کمیاب و خاص فرود می آیند و توجه همه بازیکنان را به خود جلب می کنند. اشتباهی که اغلب منجر به باخت یک تیم یا فردی می شود این است که بدون توجه به ایر دراپ به صورت انفرادی بروید. مطمئناً گاهی اوقات پیش می‌آید که می‌توانید محتویات جعبه را به سادگی حذف کنید و آن قسمت را حذف کنید، اما راه بهتری وجود دارد. می توانید در فاصله مناسبی از جعبه قرار بگیرید و زمانی که بازیکنان حریف به سمت آن هجوم آوردند، آنها را از بین ببرید و علاوه بر جعبه، محتویات جعبه بازیکنان حریف را نیز به دست آورید و البته مراقب باشید که خودتان قربانی نشوید! برای یافتن و استفاده از FlierGun در مناطق امن، علاوه بر Air Doppen، می توانید از جعبه مخصوصی استفاده کنید که دارای آیتم های بسیار خاصی است، اما به یاد داشته باشید که اگر در خارج از منطقه امن از آن استفاده کنید، جعبه ای دریافت نمی کنید، بلکه یک جعبه به دست خواهید آورد. ، یک ماشین

شما در مورد محاصره خبر می دهید.

19. از لوازم جانبی یا سفارشی کردن کلید صفحه نمایش لمسی استفاده کنید

همانطور که احتمالا می دانید پابگ موبایل یک بازی پلتفرم موبایل است، اما پس از گذشت مدتی از انتشار این بازی، نسخه های پورت شده با شبیه ساز اندروید آن به سرعت محبوب شدند و بازیکنان بیشتری را به خود جذب کردند. این نسخه‌ها ممکن است روی تجربه سایر پخش‌کننده‌های تلفن همراه تأثیر بگذارند، زیرا کنترل‌های نرم‌تری را ارائه می‌کنند. حال اگر جزو افرادی هستید که PUBG Mobile را روی موبایل خود بازی می کنید، با چند نکته می توانید کنترل بهتری بر بازی داشته باشید. یکی از کارها استفاده از کنترل های جانبی برای بازی های موبایلی است که می توانید با اتصال به موبایل خود تجربه ای متفاوت ایجاد کنید. مورد دیگری که می تواند بسیار مفید باشد، شخصی سازی موقعیت دکمه های بازی است. به عنوان مثال، می توانید موقعیت، اندازه و شفافیت همه را تنظیم کنید و تجربه بازی راحت تری داشته باشید.

20. حداقل چند چیز بیاورید

در حین بازی حتی برای بازیکنان حرفه ای بارها پیش آمده است که می خواهند از آیتمی استفاده کنند که در حال حاضر ندارند. این موضوع بسیار مهمی است که نقش مهمی در بازی خواهد داشت. به عنوان مثال، تصور کنید که بازیکنان حریف شما را در پشت یک سنگ هدف قرار می دهند، اما اگر یک نارنجک دودزا برای پنهان شدن نداشته باشید، فرار از آن دشوار است. این فقط به نارنجک های دودزا محدود نمی شود، گاهی اوقات لوازم جانبی سلاح مانند دوربین و سایر لوازم جانبی بسیار مفید است. یکی دیگر از وسایلی که هر کدام باید حداقل دو مورد از آنها را حمل کنید، لوازم بهداشتی است. همراه داشتن دو بسته کامل سلامتی، بانداژ و نوشیدنی های انرژی زا نقش زیادی در پیروزی شما خواهد داشت. این رویداد زمانی بهتر دیده می شود که در انتهای بازی به منطقه آبی و دشمن نزدیک باشید. البته هرگز نباید آنقدر وسایل حمل کنید که فضای کیف شما را اشغال کنند، اما باید آنها را به حداقل برسانید.

21. استفاده مناسب از اینترنت

شاید موضوع بحث نباشد، اما داشتن یک اتصال اینترنتی مناسب یکی از مهم ترین عوامل نه تنها برای PUBG Mobile، بلکه برای همه بازی های آنلاین است. همانطور که می دانید و در این مقاله به آن اشاره شد، PUBG Mobile یک بازی هوشمند است و باید بهترین تصمیم را بگیرید. حتی اگر یک بازیکن حرفه ای باشید، اگر از اینترنت مناسب برای بازی استفاده نکنید، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. این موضوع به سرعت اینترنت شما مربوط نمی شود بلکه به میزان پینگ (پینگ) شما در بازی مربوط می شود. هرچه این مقدار بیشتر باشد، تصمیم شما کندتر خواهد بود و ادامه بازی غیرممکن تر خواهد بود. تصور کنید پینگ شما در حین نبرد بالا می رود، می دانید چه خبر است. این معمولا دست شما نیست، اما تنها کاری که می توانید انجام دهید استفاده از یک اتصال اینترنتی خوب است.

22. حالت تعویض سریع دوربین را فعال کنید

گاهی اوقات در شرایطی قرار می گیرید که در طول بازی باید سریع اسلحه خود را عوض کنید، اما این فرصت را ندارید که به سراغ کیف خود بروید و آن را به صورت دستی تعویض کنید. این امر زمانی آشکار می شود که دشمن بسیار نزدیک باشد. با ارائه گزینه ای برای تعویض سریع دوربین اسلحه می توانید این کار را بسیار آسان کنید. با فعال شدن این گزینه، آیکون جدیدی بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود که می توانید بسته به دوربینی که در حین تهیه یکی از سلاح ها جمع آوری کرده اید، آن را تغییر دهید. برای فعال کردن این محدوده به تنظیمات بازی رفته و از تب scope گزینه تغییر سریع را فعال کنید.

23. با هم تیمی های خود در ارتباط باشید

علاوه بر اینکه در کنار تیم خود هستید، باید همیشه با بازیکن در تعامل باشید تا در بازی موفق باشید. هنگام شرکت در مسابقه گروهی، می توانید به سه روش تایپ کردن، صحبت کردن و با عبارات از پیش آماده شده با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید. نکته ای که باید به آن توجه کرد استفاده از حداقل یکی از موارد ارتباطی است. این برای پیروزی شما در یک بازی گروهی بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر به دلایلی از تیم خود جدا شدید و با دشمنان درگیر شدید، می توانید از دوستان خود کمک بخواهید و سپس متوجه خواهید شد که برقراری ارتباط با دیگران چقدر مهم است. همچنین می‌توانید با پرچم‌گذاری یک مورد، آن را به دیگران اطلاع دهید. مهمترین چیز در اینجا این است که هرگز از رسانه برای آزار و اذیت دیگران استفاده نکنید، که به روند بازی شما و سایر هم تیمی ها آسیب جدی وارد می کند.

24. دانلود خودکار و باز کردن قفل آیتم ها را فعال کنید

یکی از مواردی که می تواند در طول بازی به شما کمک کند، فعال کردن برداشتن آیتم ها و باز کردن خودکار درها است. این به شما این امکان را می دهد که در طول بازی به سرعت به هدف خود برسید و به عنوان مثال در صورت حمله دشمنان به سرعت وارد اتاق شوید تا پناه بگیرید. یا می توانید آیتم ها را به طور خودکار بدون انتخاب آنها جابجا کنید. البته این مشکل از جهاتی می تواند دردسرساز باشد. به عنوان مثال، اگر در مکانی پر از وسایل هستید، به زودی کیف شما پر از چیزهای بیهوده می شود و اکنون زمان خالی کردن دارید. به طور خلاصه اگر بتوانید با فعال کردن این گزینه بازی را به صورت حساب شده کنترل کنید می تواند کمک زیادی به شما کند وگرنه باید کارها را به صورت دستی انجام دهید.

25. تمام تلاش خود را بکنید تا به سر حریف شلیک کنید

وقتی دشمنی را در دوردست یا نزدیک دیدید، روی سر دشمن تمرکز کنید. این کار، همانطور که مشخص است، می تواند خیلی سریع نتیجه بگیرد. البته یک نکته مهم وجود دارد که اگر بخواهید از فاصله نزدیک فقط سر بازیکنی را نشانه بگیرید کار سختی در پیش دارید و کاملا می تواند به مصاف شما برود. در واقع، متداول ترین استفاده، شلیک به بازیکن با تفنگ های تک تیرانداز است و آن هم در فواصل دور. همچنین اگر در موقعیت مناسب و با دوربین و دقت بالا قرار دارید این کار را با یک تفنگ تک تیرانداز انجام دهید.

26. از بازی در مناطق شلوغ نترسید

بسیاری از بازیکنان جدید و حتی آن‌هایی که مدت‌هاست با PUBG Mobile بازی می‌کنند، از مناطق دورافتاده با آیتم‌های کم برای شروع بازی استفاده می‌کنند تا بیشتر در بازی زنده بمانند. در واقع یکی از دلایل نداشتن این مناطق استرس و ترس از دست دادن تداوم بازی است اما همین موضوع می تواند اشتیاق را از شما بگیرد. خیلی منطقی است که بودن در مکان های شلوغ سخت است اما با تمرین در این مکان ها می توانید در این مکان ها نیز بنشینید و از بازی لذت ببرید.

27. هرگز در یک موقعیت ثابت نمانید

نکته دیگری که همیشه باید به آن توجه کرد این است که در یک موقعیت گیر نکنیم. تصور کنید که بدون دلیل در یک فضای باز در مکانی ثابت هستید و اکنون به یک هدف عالی برای دشمن تبدیل می شوید. البته، اگر بازیکن دیگری را هدف قرار می دهد، در این مورد، حداقل باید خود را در وضعیت بهتری قرار دهید تا در صورت فاش شدن موقعیت مکانی، بتوانید وضعیت خود را تغییر دهید. این در بازی دوم برعکس می شود، زمانی که شما و حریفتان جزو آخرین بازیکنان هستید و باید در هر کجا که هستید کمترین حرکت را انجام دهید. در واقع به این دلیل که منطقه ایمنی بسیار محدود خواهد بود و شما می توانید موقعیت های یکدیگر را شناسایی کنید و بهترین کار را انجام دهید.

28. ضربه زدن به بازیکن بعد از افتادن یا نه؟ مشکل اینجاست

توقف یا عدم توقف بازی پس از حذف آن در شرایط مختلف متفاوت است و البته فقط در بازی تیمی قابل بررسی است. اگر در فاصله نزدیک هستید و دشمنی را از بین می برید، بهتر است او را بکشید زیرا می توانید قبل از رسیدن تیمش آیتم های او را بردارید. اما اگر از فاصله دور با یک سلاح دوربرد هدف قرار می دهید، می توانید محیط اطراف خود را بررسی کرده و لحظه ای صبر کنید و اگر دوستتان برای نجات شما آمد، می توانید او را نیز هدف قرار دهید. البته این کار کمی خطرناک است زیرا بازیکنان حذف شده موقعیت مکانی شما را نشان می دهند و سپس به دردسر می افتند.

29. هرگز به تقلب فکر نکنید

یکی از مواردی که گاهی اوقات به ذهن افراد دارای بازی های ضعیف می رسد، استفاده از ابزارهای تقلب است. منصفانه است که بگوییم جدا از اینکه به بهبود بازی شما کمک نمی کند، لذت یک بازی آنلاین خوب را نیز تا حد زیادی از بین می برد. بهترین کاری که می توانید برای موفقیت در این بازی انجام دهید این است که به طور مداوم تمرین کنید و مسابقات را انجام دهید. البته بسیاری از افراد با وجود استفاده از تقلب ها در PUBG Mobile موفق نبوده اند. با این حال، اگر احساس می کنید توسط یک متقلب کشته شده اید، می توانید بازیکن را گزارش دهید که مطمئنا در این شرایط ضرری ندارد.

30. بازیکن خوبی باشید

در مورد آخر، ما در مورد یک مشکل کلی اما مهم صحبت می کنیم. همه کسانی که PUBG Mobile را تجربه کرده‌اند می‌دانند که نکات و ترفندهایی وجود دارد که برای برنده شدن باید آنها را دنبال کنید. نکته ای که باید به آن توجه کنید، هرگز برای پیروزی در یک نبرد تک نفره عجله نکنید. گاهی پیش می‌آید که بازیکن دشمن را می‌بینیم و بدون اینکه به موقعیت دشمن و سلاح‌هایی که در اختیار داریم فکر کنیم، فقط به او شلیک می‌کنیم و این باعث مشکلات زیادی می‌شود. شما باید یک بازیکن باهوش در این سطح باشید و دشمنان خود را در سطح مناسب هدف قرار دهید. در واقع این ربطی به کمپ زدن ندارد، زیرا ما باید همیشه یک برنامه معقول برای از بین بردن دشمن داشته باشیم و بدون آن کار کمی سخت می شود. برای تبدیل شدن به یک بازیکن باهوش، می توانید کارهای مختلفی مانند تمرین و تماشای بازی دیگران مانند شماره 7 انجام دهید.

در این مقاله سعی کرده ایم با ارائه یک سری نکات و ترفندها برای بهتر شدن در PUBG Mobile شما را آماده کنیم. برخی از نکات ممکن است چندان مهم به نظر نرسند، اما اگر در طول بازی از آنها پیروی کنید، می توانند به شما کمک زیادی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد