همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

همیشه آنلاین

با ما همیشه آنلاین و به روز باشید.

نمایش واقعی زنت به کارگردانی سعید ابوطالب و تهیه کنندگی مجید واشقانی تاریخ و زمان اکران


برای اطلاع از تاریخ و ساعت پخش واقعی زانت سعید ابوطالب همراه ما باشید. رئالیتی شو آنتی با اجرای مجید واشگانی از شبکه نمایش داخلی پخش می شود.

تاریخ و ساعت پخش رئالیتی شو به کارگردانی سعید ابوطالب

Anti Race را می توان آخرین اثر تولید شده در دسته برنامه های مسابقه ای دانست. این برنامه رئالیتی ویژه شبکه خانگی تولید شده و از بستر مخاطبان پخش خواهد شد. نمایش ضد واقعیت به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 تولید شد. کارگردانی که در ساخت مسابقات سریالی پرکار و بسیار موفق بود.

سعید ابوطالب آثاری چون مسابقه پدرخوانده، شب‌های اوباش، رالی ایرانی، شام ایرانیان و مسابقه 77 ساعته را تولید کرده است. تهیه کنندگی برنامه ضد واقعیت را خود سعید ابوطالب بر عهده دارد. صنعت تلویزیون واقعیت ضد رقابت است. مجید واشقانی مسئولیت برگزاری این مسابقات را بر عهده دارد. شرکت کنندگان این رئالیتی شو از میان افراد مشهور و افراد مشهور انتخاب شده اند. با ما همراه باشید تا تاریخ و ساعت پخش تلویزیونی رئالیتی شو به کارگردانی سید ابوطالب را دریابید. برنامه ضد واقعیت با بازی مجید واشقانی روی آنتن شبکه نمایش داخلی می رود.

تاریخ و ساعت پخش رئالیتی شو زانت به کارگردانی سید ابوطالب

Anti Race را می توان جدیدترین اثر تولید شده از سری برنامه های ریسینگ دانست. این رئالیتی شو به طور ویژه برای شبکه خانگی ساخته شده و روی پلتفرم مخاطبان پخش می شود. نمایشی ضد واقعیت به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 تولید شد. کارگردانی که در ساخت مسابقات سریالی بسیار پرکار و موفق بود.

سعید ابوطالب آثاری چون مسابقه های پدرخوانده، شب های مافیا، رالی ایرانی، شام ایرانی و مسابقه 77 ساعت را تولید کرده است. سعید ابوطالب تهیه کنندگی برنامه خلاف واقع را بر عهده دارد. ژانر رئالیتی شو ضد رقابت است. مجید واشقانی سرپرستی این مسابقات را بر عهده دارد. شرکت کنندگان در این رئالیتی شو نیز از میان افراد مشهور و افراد مشهور انتخاب شده بودند.


ادامه مطلب: https://tmk.ir/series/102077

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد